Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 28 november 2012

Super leuk en goed boek als voorbereiding op kerst

Ik kreeg van een vriendin een mooi boek te leen. Dat gaan zij behandelen dit jaar als voorbereiding op kerst. Ik wilde er graag even in kijken voor ideeën. Nou dat lukte, super leuke tips staan erin.

Het is een dagboekje waar je 2 weken voor nodig hebt. Iedere dag een bijbelstukje lezen, een stukje voor de kinderen met vragen en een knutsel. Met deze leuke knutsels vul je de kerstboom. Iedere dag behandeld een ander deel van het kerstevangelie en ze stoppen. Niet bij kerst, ze gaan verder en behandelen zo het complete evangelie! Prachtig en al die symboliek! 

Ik hoef voor volgend jaar niet meer te verzinnen wat we gaan doen ;)!

Hij is nu ook nog in de aanbieding! Klik hier voor de aanbieding
Titel: een koninklijke kerst
Auter: Bianca Cooper en Hester Nijhoff 
ISBN nummer: 9789033883866





Geen opmerkingen:

Een reactie posten