Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 19 december 2012

Van Feest naar Feest

Dit prachtige boek kregen we van goede vrienden voor de doop van onze oudste. Een prachtig kado!
We doen er veel mee en vooral rond de feestdagen. Alle feestdagen worden behandeld. Er is in dit boek ook altijd een link naar de Joodse feesten, met extra uitleg.
Er staan altijd bijbelverhalen in en per feest meerdere uitwerkingen.
Hier haal ik veel inspiratie vandaan!

Titel: Van Feest naar Feest
Auteur: Site van der Gugten, Tineke Lous, Annette Noordhof
ISBN-nummer: 902391523-2

2 opmerkingen:

  1. Bekend boek....! Wij pakken hem er ook af en toe nog eens bij om inspiratie op te doen! Mooi om te lezen hoe jullie dit geïntegreerd hebben in jullie gezinsleven. De serie over de tien geboden ga ik een keer van je 'gebruiken', ik zie het niet als plagiaat....heb tenslotte zelfs meegedacht....!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een bekend boek, hebben het van jullie gekregen! Zijn er nog steeds blij mee! En natuurlijk mag je de 10 geboden gebruiken! Ook als je niet mee gedacht had ;) daarom ben ik tenslotte deze blog begonnen. Mocht je ook eens een blog van jullie FN willen plaatsen, hansenilse@live.nl dan maar hoor!

    BeantwoordenVerwijderen