Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 16 januari 2013

Dagboekje:Stap voor stap


Dit boekje kon ik lenen van een vriendin omdat ik opzoek was naar wat extra info over jaloers zijn en hoe dat verder vertaald kan worden naar kinderen. Dat vond ik... Het is een heel handig dagboekje voor alle dagen van het jaar. Per week word er een thema behandeld. Wat ik fijn vind is dat ze alle thema's pakken, zoals gevoelens, diverse soorten emotie, jaargetijden, feestdagen, maar ook bv nieuwe kleren, trouwen, gaan slapen, dieren, opdracht, sporten.... Het word heel persoonlijk gemaakt in dit boekje. 
Dit boekje gaat voor ons op het verlanglijstje!

Titel: Stap voor Stap, kinderdagboek voor 6+
Auteur: Boekencentrum, onder redactie van Mariek van der Giessen-van Velzen
ISBN-nummer: 902391350-7

2 opmerkingen:

  1. De opvolger hiervan is ook een leuk dagboekje, voor kinderen vanaf 8 jaar:

    Dag na dag
    € 14,90
    Auteur: Onder redactie van Marieke van d Giessen-van Velzen
    Uitgever: Boekencentrum
    Bestelnr.: 9789023919087

    BeantwoordenVerwijderen