Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 29 januari 2013

Tijdschrift: Jente


Dit tijdschrift kreeg ik van een vriendin in handen.
Wat een leuk blad. Een leuk blad om te lezen bij een bakje thee op de bank, als die rust je gegund word ;).
Het staat vol met artikelen over geloofsopvoeding, tips en intervieuws. Een soort tegenhanger van de Groter Groeien en J/M, alleen dan de christelijke variant.
Het is niet heel specifiek voor family nights, maar wel met de basis, namelijk Jezus. In mijn mening kan je daar alleen maar wijzer van worden.
Doe jezelf of een ander eens een proefabbonementje kado en ontdek zelf wat voor een leuk blad dit is.

Titel: Jente
Verschijnt 6 keer per jaar en kost 5.95

3 opmerkingen:

  1. He, Ik heb hier nog niet van gehoord. Dank voor de tip, ik ga eens kijken of ik het te pakken krijg. Je hebt mij wel nieuwsgierig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb hem ook! Benieuwd hoe het tweede nummer is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hij is leuk! Inderdaad ook benieuwd naar nr 2
    @yvonne, anders even via hun eigen site http://www.jentemagazine.nl/

    BeantwoordenVerwijderen