Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

zondag 17 februari 2013

Even voorstellen

Ik plaats regelmatig blogs over boeken, die te maken hebben met opvoeding, creatief zijn, family nights of leuke voorleesboeken. De boeken die ik plaatste zijn boeken uit onze eigen boeken kast. Alleen komt het einde daar van wel een beetje inzicht. 

Ik kwam een blog tegen op internet, genaamd Tabje's Joy. Een leuke blog van een jonge meid die over heel veel blogt en ook over boeken en kinderwerk. Ik kreeg steeds meer het gevoel dat ik aan haar wel eens kon vragen of ze een gastblog waarin ze een boekenrecensie zou schrijven. Zo heb ik haar dus gemaild... best spannend.. maar de mail die terug kwam was super positief! Ze wilde maar wat graag een gastblog schrijven. 
Geregeld zullen er gastblogs verschijnen van Tabitha met daarin een boekenrecensie. 

Tabitha heeft een wat andere stijl dan ik... is dat erg? Nee juist niet, prachtig zo kunnen we elkaar mooi aanvullen...en komt de diversiteit van Gods schepping juist mooi naar voren.. 

Welkom Tabitha! Bedankt voor je bijdrage...

Hieronder stelt Tabitha zich voor:


Hallo lezers!

Ik ben Tabitha en ik mag regelmatig een gastblog schrijven op deze leuke en nuttige blog van Ilse.
Ik heb een passie voor kinderen! En een passie voor God en de Here Jezus. Daarom wil ik heel graag de kinderen om me heen vertellen over Hem. Dit doe ik onder anderen op de kinderclub. Ik ben altijd op zoek naar goede kinderboeken, mooie prentenboeken, boeken met objectlessen, of over kinderwerk en opvoeden. Ik werk in een christelijke boekhandel dus er komt regelmatig mooi materiaal en mooie boeken door mijn handen. En ik moet bekennen, dan belandt het ook vaak bij mij thuis in de boekenkast!;).
Graag wil ik de mooie vondsten en bruikbare kinderboeken met jullie delen op deze blog!
Over de kinderclub, kinderwerk en boekrecensies (ook voor volwassenen) schrijf ik op mijn eigen blog: www.tabjesjoy.blogspot.nl . Ook schrijf ik over mijn ‘baksels’, gezellige winkeltjes, briljante illustrators, mijn lievelingsbijbelteksten, een hoofdstuk per week van een goed boek en naaien, borduren, breien. Neem gerust een kijkje!
Mocht u vragen hebben, contact met me willen op nemen of gezellig willen kletsen. Dat kan, dit is mijn mailadres: tabjesjoy@gmail.com U kunt natuurlijk ook een reactie bij de recensies achterlaten, dat vind ik altijd heel leuk!
Ik hoop dat u veel heeft aan de recensies, in ieder geval veel plezier met lezen!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie elkaar ook hier weer gevonden hebben! Jullie hebben allebei waardevolle en inspirerende blogs! Dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi he! Zo kunnen we elkaar helpen en aanvullen!

    BeantwoordenVerwijderen