Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 4 februari 2013

Family Builders boek: Bijbelverhalen voor jonge kinderen, het nieuwe testament

Dit is een boek uit de serie van Family Builders, deze spitst zich toe op jonge kinderen en geeft daarbij heel veel handvaten bij de verhalen uit het nieuwe testament.
Ook dit boek is zeker de moeite waard. Even neuzen in dit boek en je bent klaar voor een family night. Er staan hele simpele dingen bij en wat lastigere dingen in. Zo groeit het boek dus met je mee!
Hier doe je zeker jaren mee!

Titel: Family Builders: Bijbelverhalen voor jonge kinderen, het nieuwe testament
Auteur: Jim Weidmann en Kirk Weaver, met Kurt Bruner
ISBN-nummer: 90-71813-37-1

3 opmerkingen:

  1. Wij hebben het boek ook in de kast staan (heel de serie overigens), maar ik vind de lessen voor mijn oudste nog best pittig. Hij is net 4. Vanaf welke leeftijd zou jij de lessen gebruiken?
    Bedankt!

    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mirjam
      Sommige lessen zijn inderdaad nog best pittig. Onze oudste is 5. Ik merk dat ik ze vooral gebruik om inspiratie op te doen, dus een knutselwerkje of experimentje wat ik dan gebruik of juist het thema. De hele lessen gebruik ik nog niet. Denk dat je daar vanaf een jaar of 6 mee kan beginnen.
      Wij hebben 2 boeken uit deze serie staan, meer ga ik er ook niet aanschaffen omdat internet ook super goede bron is voor informatie, maar ben wel super blij met m'n boeken.
      Doen jullie ook aan family nights?
      Je hebt trouwens een mooi blog, lees hem altijd graag! de gebedskaartjes voor je man heb ik ondertussen ook uitgeprint en ga ik ook mee aan de slag!
      Groetjes Ilse

      Verwijderen