Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 8 april 2013

Boek: Je hoort bij mij

We zijn hier dol op de boeken van Max Lucado, of het nou de nerflanders-serie is of de krummel-serie... altijd goed als we die 's avonds lezen.
In dit boek willen de nerflanders verzamelen ze ballen en dozen, waarom? Dat weet eigenlijk niemand mee! Maar ze vergeten alles door die rare dozen en ballen, Wout komt er achter hoe dom ze zijn geweest als hij letterlijk bij Eli binnen komt vallen.

Titel: Je hoort bij mij
Auteur: Max Lucado
ISBN.nr: 9789033829307

Geen opmerkingen:

Een reactie posten