Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 21 mei 2013

Boek: Mijn eerste 101 woordjes uit de bijbel


Een gastblog van Tabitha, hier kan je meer lezen over Tabitha. Ze heeft ook een eigen blog: www.tabjesjoy.blogspot.nl

''Mijn eerste 101 woordjes uit de bijbel"

Verschillende verhalen uit de bijbel worden gebruikt om een heleboel woordjes aan te leren. Bijvoorbeeld het verhaal van Noach, Mozes, Daniël en de wonderen van de Here Jezus.


Het boek is kleurig geïllustreerd door Krisztina Kallai Nagy

Kijk naar de plaatjes en lees de woorden voor. Spelenderwijs leren kinderen zo ook de bekendste bijbelverhalen kennen."

Titel: Mijn eerste 101 woordjes uit de bijbel
Auteur: James Bethan
Prijs: 7,95
ISBN: 9789026606861
Bedankt weer Tabitha, lijkt mij ook een erg leuk boekje om weg te geven voor een 1e verjaardag of een doop!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten