Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 10 juni 2013

DVD: Een fantastisch geschenk

Hoe vier je Makersfeest (kerst)? Dat weet Wout niet... Hij is niet bijzonder en kan geen enorme taart bakken, kan geen grote krans maken en geen geld om een kado te kopen... Maar heeft Wout dat echt nodig om Eli te eren?
Super leuke film... die ook leuk is als het geen kerst is!

DVD:
Een fantastisch geschenk
Max Lucado
Speelduur: 30 minuten

2 opmerkingen:

  1. Ik weet nog dat mijn auti zoon de link niet legde tussen dit boek ( er is ook een boek van toch) en het leven met Jezus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi jedidja, denk dat er inderdaad wel een boek van is. Ik heb 't alleen niet. Zal lastig zijn inderdaad voor je zoon. Terwijl onze jongste dat er natuurlijk ook absoluut niet uithaalt. Opzich is dat ook niet m'n hoofddoel, 't gaat mij erom dat ik ze dit met een gerust hart kan laten kijken. Als ze daarnaast de diepere laag meepikken, is dat super...

      Verwijderen