Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 9 juli 2013

DVD: Je hoort bij Mij

Deze DVD kregen de kinderen van Opa en Oma (bedankt) en zijn gelijk verheven tot favoriet! Hij gaat over hetzelfde gelijknamige boek van Max Lucado, maar hij is echt wel anders. De verhaallijn uit het boek, over het verzamelen van ballen en dozen komt weer goed naar voren. Ook komt Wout tot de ontdekking dat hij belangrijk is om wie hij is en door Eli gemaakt is en niet om wat hij heeft.

DVD: 
Je hoort bij mij 
Max Lucado
Speelduur 27 minuten








Geen opmerkingen:

Een reactie posten