Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 12 juli 2013

Vakantie

De zomervakantie komt steeds dichterbij voor ons. Sommigen zullen al een paar weken erop hebben zitten, onze schoolvakantie begint bijna.... We zien er naar uit. Even tot rust komen, geen wekker,geen gehaast aan de ontbijttafel, extra tijd voor elkaar.
We zijn dankbaar dat we ook op vakantie mogen gaan, ergens deze vakantie. Mijn blogs zullen door de zomervakantie en onze eigen vakantie wat onregelmatiger zijn... Ik zal nog wel bloggen, maar hoe, wanneer en waarover.... dat weet ik nog niet!

Vanaf deze plek wil ik jullie een gezegende vakantie toewensen! 
Geniet van deze tijd die je extra aan je gezin kan besteden.

In de vakanties houden wij vaak nog vaker Family Nights. Gewoon als we zin hebben in een knutselmiddag, dan pakken we de bijbel erbij.Ik zorg altijd dat ik op vakantie uitgeprinte werkbladen meeneem en de spullen die erbij nodig zijn nemen we mee. Zo krijgt een knutselmomentje, een diepere lading... Mooi en we genieten er veel van!

Fijne Vakantie!
Liefs Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten