Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 16 september 2013

DVD: Jozef de dromenkoning

Een mooie gemaakte film over Jozef en z'n dromen, er wordt veel in gezongen en is redelijk bijbelgetrouw. Van dezelfde makers van De prins ven Egypte, ook een mooie film, alleen hebben we die zelf niet staan.

DVD:
Jozef de dromenkoning
DreamWorks
vanaf 6 jaar
speelduur: 72 minuten

3 opmerkingen:

  1. O, waar kan ik die kopen. Ik heb de Prins van Egypte wel hier. Dus je kunt hem lenen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Houd jedidja,
      Wij liepen er in de ark tegen aan, maar ook bij bol.com te betellen!
      Groetjes Ilse http://www.bol.com/nl/p/jozef-de-dromenkoning/1002004004390056/

      Verwijderen
  2. Ik kijk ook wel eens in de bieb, daar hebben ze ook nog wel leuke DVD's voor de kids met mooie thema's. Deze hebben wij trouwens ook, kinderen kijken hem vaak!

    BeantwoordenVerwijderen