Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

donderdag 24 oktober 2013

Boek: Diep, diep, diep als de zee

Normaal schrijft Tabitha voor mij recensies van boeken. Al een tijdje heeft zij hiervoor geen tijd gehad, want ze is druk bezig met verhuizen en ik denk dat we allemaal wel weten dat dat veel tijd kost. 
Vanaf deze plek wil ik haar ook een fijne tijd wensen en dat ze zich snel thuis mag voelen in haar nieuwe huis en stad! 

Ik was door mijn eigen recensies van boeken en dvd's heen en mocht na overleg met haar een recensie van haar eigen blog gebruiken. Nieuwsgierig naar haar blog? Kijk dan maar snel  www.tabjesjoy.blogspot.nl

Op haar blog vond ik een boek waar de titel gelijk van aansprak... Diep, diep, diep als de zee, het favoriete liedje van onze jongste! Dit schrijft Tabitha erover!


12 bekende bijbelse kinderliedjes verzamelt door Renske Huisman en ontzettend mooi geïllustreerd door Hilde Vervloet. Echt een pareltje!

Bedankt weer Tabitha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten