Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 15 januari 2014

Gastblog: Anja van Passie voor kinderen

Vandaag geen blog van mijn eigen hand, maar een blog van Anja. Ik wil op mijn blog ook deels gebruiken om andere christenen wat 'reclame' te geven. Zo laatst al een gastblog van Ellen over de verhalenkoffers en zo vandaag dus van Anja.
Ik hoop dat ik zo anderen kan helpen met iets opbouwen. Anja beschrijft het al zo mooi...opvoeden doen we samen! Super, kan ik me helemaal mee aansluiten bied andere graag een mogelijk tot het bekend maken van hun site of blog! (uiteraard moet het wel raakvlakken met deze blog hebben)

**Gastblog Anja**

Opvoeden doe je samen

Graag maak ik gebruik van de gelegenheid die Ilse mij bood om een gastblog te schrijven. Erg aardig dat ze dit aanbood!

Ik ben Anja Helmink, 46 jaar, gehuwd en heb samen met mijn man drie kinderen. Jaco van 19, Marina van 18 en Julian van 15 jaar.
Zelf ben ik juf geweest, val nu af en toe nog in en ben pedagogisch medewerker op een christelijke peuterspeelzaal. Ik ben dol op kinderen en vind het geweldig om met hen te werken. Het contact met de ouders/verzorgers vind ik ook erg waardevol. Verder werk ik ook vanuit mijn christelijke identiteit en vind het belangrijk de kinderen over Jezus te vertellen. En hen normen en waarden bij te brengen die aansluiten bij de opvoeding die ze thuis krijgen.

Op drie januari richtte ik mijn eigen bedrijfje op met de naam: Passie voor Kinderen. Ik heb een eigen website: www.passievoorkinderen.com. Hierop plaats ik artikelen en geef ik tips. Het onderwerp waarover ik schrijf is kind en opvoeding.
Ik heb sinds drie januari ook een facebookpagina in gebruik: www.facebook.com/passievoorkinderen. Het doel van deze pagina is mensen samenbrengen rond kind en opvoeding. Op de pagina plaats ik korte teksten, spreuken, foto’s etc. 

Soms plaats ik een link naar mijn blog waarop ik schrijf over mijn persoonlijke  ervaringen met de kinderen rondom mij. Mijn blog is te vinden onder: www.passievoorkinderen.blogspot.nl.

Van lieverlee zou ik graag voor mezelf gaan werken. Ik bied nu al opvoedadvies aan en ben bereid (ouder) bijeenkomsten en opvoedparty’s te verzorgen. Voor afspraken , vragen of wat dan ook , kan ik gemaild worden op: anjahelmink@hotmail.com.
Graag tot horens!


Een hartelijke groet van Anja Helmink

Geen opmerkingen:

Een reactie posten