Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

donderdag 16 januari 2014

Boek: en Noach bouwde een ark

Dit keer weer een boekrecensie van Tabitha! Dit keer over de ark en o wat vind ik boeken over de ark altijd super leuk! De complete recensie kan je op haar eigen blog lezen.


Een nieuw boek over Noach, een prachtig prentenboek! Geschreven door Renita Boyle en geïllustreerd door Honor Ayres,'en Noach bouwde een ark'.



"Ik heb een prachtige wereld gemaakt, zei God, en mensen om daarop te wonen. Maar nu doen ze slechte dingen en is alles misgegaan. Daarom ga ik opnieuw beginnen. Er komt een heel grote watervloed en jij mag daarom een grote boot bouwen, Noach. Je familie zal dan veilig zijn, en ook alle dieren die meegaan in de boot."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten