Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

donderdag 20 februari 2014

App van Kerk in Actie voor de 40 dagen tijd

iPhone Screenshot 1De komende anderhalve week plaats ik veel tips die je kunt gebruiken tijdens de lijdenstijd die op 5 maart begint. Dit is er ook 1. Het is een app van Kerk in Actie. Hij is te downloaden, maar begint pas op 5 maart.


Hoe hij dus precies werkt kan ik je niet precies vertellen, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel en heb hem op onze iPad gedownload. Ik geloof wel dat dit meer voor papa's en mama's is... maar ook wij als ouders hebben voeding nodig. Zodat je dat kan doorgeven aan je kinderen... 

Ga hier naar de site van Kerk in Actie om de app te kunnen downloaden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten