Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 18 maart 2014

Kleurplaten voor de lijdenstijd en Pasen

Er zijn heel wat mensen bezig om samen met hun kinderen vorm te geven aan de lijdenstijd en straks ook met Pasen. Wat geweldig! Ik krijg vaak vragen naar werkjes voor kleine kinderen. Vaak zijn dat simpele werkjes of kleurplaten. Op de site Geloven is leuk, hebben ze voor deze tijd ook een serie kleurplaten,waar ik jullie graag op wijs. Dus neem eens een kijkje! Maar uiteraard zijn deze kleurplaten ook voor oudere kinderen goed te gebruiken, zeker als ze onderdeel zijn van een geheel!







Kleurplaten voor de lijdenstijd en Pasen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten