Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 4 juni 2014

Gasblogger Els stelt zich voor


En dan ineens mag ik jullie nog een gastblogger voorstellen...
Nou beter gezegd, Els stelt zichzelf voor!
Ook Els ken ik via de Facebookgroep en van haar zie ik altijd geweldige dingen voorbij komen... Via deze blog zal Els geregeld over een avond bij hun vandaan bloggen!
____________________________________________________________________

Hallo allemaal,


Even voorstellen: Ik ben Els Sturm, getrouwd met Dennis en samen we hebben 3 kinderen van 12, 9 en 6 jaar. 

Elke dag mogen we God beter leren kennen. Samen met de kinderen leren we de versjes en maandteksten van school. Ik merkte dat ik er zelf ook weer veel van leerde. 

Ik ontdekte bijbelinbeeld.blogspot.nl en ben toen de maandteksten van school uit gaan beelden. Dat herinnerde ons de hele dag aan een belofte van God. Maar hóe leuk is het als vriendjes komen spelen en dan samen bij de maandtekst staan en hem samen opzeggen. Verblijdend en bemoedigend om door te gaan.

Toen ik Family Night leerde kennen zijn we ook begonnen om rond de feestdagen "ontdek" momenten te hebben over de Bijbel. En nu als er een thema is wat naar voren komt tijdens de kerkdienst of op een andere manier belangrijk is voor ons, gaan we samen op zoek naar wat God ervan zegt...

Wat mogen we samen veel ontdekken in de Bijbel!
Het bemoedigt me als ik andere gezinnen zie die hun leerzame 'ontdek'momenten met ons willen delen. Ik hoop dat we samen nog veel van die 'ontdek'momenten mogen hebben!

Groetjes,
Els

Geen opmerkingen:

Een reactie posten