Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 3 juni 2014

Winactie!

Vorige week publiceerde ik een recensie over het boek: Geloven begint thuis. Recensie gemist? Lees hem dan nog even 

Geloven begint thuis - Holmen, Mark

En het boek kan je deze week winnen! Super leuk vind ik dat ik hem weg kan geven via een give away

Hoe doe je mee?
Heel simpel.

Laat in op dit bericht een reactie achter waarom je mee wilt doen en deel (als het kan) dit bericht op twitter of facebook!

Op 2e pinksterdag zal ik de winnaar bekend maken....

8 opmerkingen:

  1. Oh ik zou dit boek graag winnen, Ik vind het best heel moeilijk hoe je dat aanpakt, dus ik kan er vast veel uit leren. Dank voor de kans.

    gr Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je recensie gelezen en ben nieuwsgierig geworden. Super belangrijk hoe je thuis je geloof uitdraagt en in gesprek gaat met je kinderen. Onze peuter is 3, dus heel diepgaand is het nu nog niet. Maar wel mooi hoe je vanaf heel klein toch kan doen aan geloofsopvoeding. Waar ik vooral nieuwsgierig naar ben is de praktische kant. Je kunt je kinderen heel veel theorie, bijbelkennis meegeven. Maar dat is nog geen levend geloof... Ik doe daarom graag mee met deze actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me super interessant. Wij hebben voor de geboorte van Auke van de kerk het boekje 'Dagboek voor kelien schatjes' (uitgave van Gideon) gekregen. Voor hem nog veel te moeilijk, maar met Femke van 4 hebben we daar al leuke gesprekjes mee. Ik zou dit graag willen uitbouwen. En haar vanuit thuis een stevig fundament mee willen geven in het geloof. Natuurlijk gebeurt er in de kerk ook veel, maar thuis is de basis. Kerk is aanvulling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geloven begint zeker thuis. Hoe dat te doen? Daar kan ik wel handvatten bij gebruiken. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reactie via de mail (het lukte niet om deze reactie online te krijgen)

    In september start ik met mijn bedrijfje als kindercoach. De naam is 'geefmaardoor' omdat ik de liefde van God en mijn kennis (als kindercoach, leerkracht en moeder) door wil geven aan andere mensen. Ouders kunnen bij mij terecht voor vragen over (geloofs)opvoeding en met problemen van hun kinderen. Ik doe dit gratis, zodat de drempel laag is. Graag zou ik dit boekje willen hebben om mijn eigen kennis uit te breiden zodat ik dit weer aan anderen door kan geven!

    Met vriendelijke groet, Hendrika van Delden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ik doe ook graag mee in de hoop het boek te winnen.
    Het kan helpen in de zoektocht naar een mooie basis voor geloofsopvoeding voor onze dochter maar ook ter verdieping van die van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is vast een boek die wij in de toekomst veel kunnen gebruiken.
    Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kaatje! Misschien heb je het bericht op 2e Pinksterdag gemist, maar je hebt gewonnen!
      Ik wacht nog tot as maandag, anders gaat hij naar een ander...
      Groetjes Ilse

      Verwijderen