Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 9 juni 2014

Winnaar Winactie Boek Geloven begint thuis



Ik had beloofd dat ik vandaag de winnaar van de winactie bekend zou maken...
Na een lange en warme dag, heb ik dan eindelijk tijd om deze belofte waar te maken!

(geen idee waarom de foto niet automatisch draait....en ik vind het wel oke ;)...)

De winnaar is:
Dat is vast een boek die wij in de toekomst veel kunnen gebruiken. 
Ik doe graag mee.


Kaatje gefeliciteerd



 en wil je aub je
een mailtje sturen met je adres gegeven zodat ik het kan opsturen naar je
Dat kan je mailen naar dit mailadres

update 23-6-14
Helaas heeft Kaatje niet gereageerd,na meerdere oproepen...
Ik heb vandaag besloten een ander lootje te trekken daar stond....
Els Sturm op....
Els gefeliciteerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten