Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 22 december 2014

Filmpje: Kerst met de zandtekenaar

Ik kwam al zoekend op Google en YouTube....
dit filmpje tegen.
Eerlijk moet ik bekennen dat ik hem niet helemaal bekeken heb.
Het stukje wat ik bekeek vond ik wat weg hebben van de Passion...
Wij zijn van plan om op een vrijdagavond op de bank te kruipen en samen te kijken naar deze film!


3 opmerkingen:

  1. Helaas doet het filmpje hier niet, of ligt dat aan mijn mobiel? De zandkunstenaar is echt leuk om te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel mooi filmpje, en een prachtige kunstenaar met een boodschap!

    BeantwoordenVerwijderen