Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 29 december 2014

Oud en nieuw... in de herhaling

En toen ineens was de kerst voorbij...
wat hebben we intens genoten van het vrij zijn, het samen zijn,...
zaterdag lag er hier een pak met sneeuw en we togen op naar het bos...
en op onze luie zondagmiddag bedacht ik me ineens dat we helemaal geen family night hadden gedaan voor kerst zelf... 
en dat hebben we maar zo gelaten...

Oud en Nieuw

Blessed-jar...
Maar nu komt oud en nieuw er aan en daar willen we toch wel aandacht aan geven.
Allereerst willen we deze avond een start maken met onze blessed-jar... Hetzelfde concept als een happy jar. We zullen gaan proberen om iedere dag het nieuwe jaar briefjes of voorwerpen in een pot te verzamelen waar we dankbaar voor zijn... 
Hieronder een paar voorbeelden vanaf internet




Vuurwerk....
We gaan dit jaar ons eigen vuurwerk maken... Nee geen enge dingen....Ik kwam op Pintrest het idee tegen van onderstaande foto. Het leek me erg leuk om te doen met de jongens

Permalink voor ingesloten afbeelding

Daarnaast hebben we nog het plan om iets met dit verwerkigsformulier te doen. Hij lijkt erg groot, maar toen ik koos voor printen kreeg ik hem eruit op een normaal formaat. Zoals jullie zien hebben we nog niet echt een plan, maar dat komt goed. Later zal ik onze resultaten laten zien :)

Leuk om te kijken...



Voor jullie ook nog wat extra ideeen....

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuke ideeen. Het is altijd zo verrassend om te lezen hoe je het in je gezin oppakt op een wel heel bijzondere manier. Dat zijn kostbaarheden! Een goede jaarwisseling en een mooi nieuw begin van het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen