Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 20 januari 2015

Gastblog Sestra: Zit je deur nog op slot?

De afgelopen tijd is het vanaf mijn kant een beetje stil geweest op Sestra.... Maar vandaag kwam daar weer verandering in...
Er kwam weer eens een blog online en de komende tijd gaan er nog meerdere volgen :).



De komende tijd denken we in ons gezin met Family Nights na over ons hart en leren we Psalm 119:11:
Ik berg Uw woord in mijn hart,
zodat ik niet tegen U zal zondigen

We starten deze serie met het donker/licht waar in bovenstaand liedje over gezongen wordt. Het donker is ongezellig, niet prettig, hoort bij het rijk van de duivel. Het Licht daarentegen hoort bij God, is warm en geeft geborgenheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten