Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 30 januari 2015

Wanted...

liefde-achtergrond-met-een-wit-en-rood-hartje-in-het-gras

Gezocht: christelijke bloggers die mee willen doen aan een blog-hop. Goed, dit heeft denk ik een kleine inleiding en uitleg nodig. Ilse van Uit mijn keukentje en ik hebben zitten brainstormen over een leuke mogelijkheid om meer blogs en christelijke bloggers te leren kennen. 

Intresse??
Nieuwsgierig??
lees via onderstaande link verder....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten