Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 28 januari 2015

Hoe bereid je een family night voor?

Op de site van Hendrika Geef maar door, kan je ook informatie vinden over family nights. Ik vond een handig PDF document, wat je kan helpen om een avond voor te bereiden. Ik krijg best wel veel vragen of hoe of wat rondom het voorbereiden. Dus ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Neem ook eens een kijkje op de site van Hendrika. Als je klikt op geloofsopvoeding, krijg je een menu waar je meer informatie uit kunt halen.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten