Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 4 februari 2015

Blog in het zonnetje...Christelijk opvoeden...

Het is weer woensdag dat betekent dat er vandaag een ander blogger met haar blog in het zonnetje wordt gezet...

Hoe heet je?
Mijn naam is Wendy Born – van den Brink.
Wat is je leeftijd?
Ik ben geboren in 1969, dus 45 jaar.
Met wie ben je getrouwd?
Met Bram Born (dit jaar hopen we ons 25 jarig huwelijksjubileum te vieren).
Hoeveel kinderen heb je en in welke leeftijd?
We hebben samen vier kinderen. Een dochter van 22 jaar, een dochter van 20 jaar (zij is vorig jaar getrouwd, dus we hebben er ook een schoonzoon bij van 24 jaar), een zoon van 18 jaar en een zoon van 15 jaar.

Welk blog heb je? 
Eind 2009 ben ik begonnen met het schrijven van een weblog met de titel 'Christenleven'. In 2011 is daar het weblog 'Christelijk Opvoeden' bijgekomen omdat ik toch graag de artikelen over opvoeden wilde uitbreiden op een apart weblog. Begin 2012 kreeg ik het verlangen om andere vrouwen die er ook voor gekozen hebben fulltime 'manager van het gezin' te zijn, te bemoedigen en heb daar ook een weblog voor gemaakt.
In 2012 volgde nog een weblog met foto's van de Veluwe op 'Natuurlijk de Veluwe' en het weblog 'Christelijke Webloggers'. Dit laatste weblog is bedoeld om christenen die een eigen weblog hebben meer bekendheid te geven. Ook vind ik het een uitdaging om de bloggers samen te brengen, ideeën uit te wisselen, de onderlinge eenheid te bevorderen en elkaar te bemoedigen. In 2014 ben ik gestart met een weblog over een grote hobby van mij: 'Een passie voor schrijven'. Al mijn weblogs zijn te vinden via mijn algemene website www.wendyborn.nl
Hoe lang blog je al?
Eind 2009 ben ik begonnen met mijn eerste weblog ‘christenleven’.
Waarom ben je gaan bloggen?
Er was destijds iemand bij ons in de gemeente een christelijk blog gestart. Toen ik dat weblog zag en las, werd ik helemaal enthousiast en kreeg ik zelf ook ideeën om er een te beginnen. Schrijven is altijd al een hobby van mij geweest dus het bloggen is een mooie manier om dit ook vorm te kunnen geven.
Waar gaat je blog over?
Dat hangt een beetje af van het soort weblog. (zie hierboven mijn antwoord bij ‘welk blog heb je?’)
Hoe vaak publiceer je een nieuwe blog?
Dit verschilt per weblog maar ik probeer op alle blogs regelmatig een bericht te publiceren. Omdat ik nu meerdere weblogs heb, moet ik mijn aandacht wel meer verdelen. Op dit moment ben ik ook bezig met het schrijven van een (tweede) boek dus daar gaat ook de nodige tijd inzitten.
Welk blog wordt het meest gelezen?
Mijn weblog ‘christenleven’ wordt het meest gelezen, direct gevolgd door ‘manager van het gezin’.
Waarom zouden de lezers van deze blog, jouw blog moeten bezoeken?
Het is een diep verlangen van mij om de lezers van mijn weblogs aan het denken te zetten, te prikkelen en te bemoedigen. 

.

Bedankt Wendy...
Zoals jullie lezen heeft Wendy meerdere blogs...
Een inspirende en actieve blogger!
God's zegen toegewenst voor je blog en gezinsleven!

3 opmerkingen:

  1. Leuk interview met gerichte vragen. Zij heeft mooie blogs, ja. Ik denk dat Christelijke Webloggers veel bezocht wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk er naar uit om haar blogs beter te leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen