Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

donderdag 5 februari 2015

Boekrecensie:Proef&Geniet en de toren van Babel

Op dit blog schrijf ik geregeld recensies voor Ark Media.
Erg leuk om te doen, vaak zijn het boeken over opvoeden of kinderboeken.

Dit keer mocht ik een ander boek recenseren.
Proef&Geniet 
van Rena Rossner


Ik ben dol op kookboeken.
Om in te bladeren, om inspiratie in op te doen, 
om te genieten van alle mooie plaatjes....

Maar dit kookboek gaat verder.
Het is gebaseerd op de Bijbel.
Op de eerste 5 boeken van het Oude Testament.
Er zijn dus ook 5 hoofdstukken.
Bij ieder hoofdstuk hoort een Bijbelboek, 
ieder bevat meerdere recepten/verhalen.

Nieuwsgierig naar de rest van mijn recensie?
en wat ik er zelf mee deed?
want daar kwam hij online omdat dat tenslotte een kookblog is :)


Titel: Proef&Geniet,
 Overheerlijke recepten bij de Bijbel
Auteur: Rena Rossner
ISBN: 9789033817151 
Prijs: 24,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten