Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

donderdag 12 februari 2015

Gastblog op Sestra: Valentijnskaart voor jou

Deze week kwam er weer een blog online op Sestra van me. Omdat het bijna valentijn is vond ik het wel erg leuk om daar over te schrijven...


Valentijnskaart voor jou!

Deze week is het valentijnsdag. Doen jullie daaraan? Verrassen jullie je geliefde? Vorig jaar hadden wij met z’n viertjes een leuke avond, compleet met hartjes-pasta, een lekker toetje en brownies in de vorm van een hartje… Zoiets zullen we dit jaar weer doen!

Ook hebben we ieder jaar een family night die gaat over liefde, voor elkaar, maar vooral God’s liefde voor ons…. Afgelopen jaren zijn er al heel wat dingen voorbij gekomen op deze avonden. Eentje springt er nog steeds uit en die knutsel heeft ook nog steeds een plekje op de kamers van onze stoere jongens en hij mag echt niet weg. Dat is de reden dat ik dit met jullie wil delen.


Nieuwsgierig geworden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten