Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 14 juli 2015

Gastblog Sestra: Vakantie in God's schepping

Vandaag dan echt mijn allerlaatste blog voor ik een blogpauze neem...
deze vakantie blog kwam vandaag online bij Sestra

P8220637.JPG


Vorig jaar hebben we in onze zomervakantie een kleine serie gemaakt rondom de schepping. Wij zijn echte buitenmensen en gaan graag wandelen tijdens de vakanties. Daar lopen we dus door de grote schepping van onze Schepper…. Hoe mooi is het om daar dan eens extra bij stil te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten