Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 15 september 2015

Uitslag Boek Winnaars....

Allereerst mijn excuses... Ik wilde jullie niet langer in spanning houden voor de uitslag in verband met de uitslag.... Via NaamLoten.nl, is er een naam uit komen rollen!




"Dag, wauw, dit zou leuk zijn voor onze 2 meiden 
(en een derde kindje op komst...). 
Voorlezen is hier een favoriete activiteit
 (zowel bij de kids als bij mama) 
en nu de oudste op school zit, zal competitie 
een steeds belangrijker onderwerp worden..!
 Kortom, dit boek winnen we heel graag! ;-) 
Met groet! AnneR"

Nou Anne R. Je kan je hart ophalen met voorlezen voor je 2 meiden en de allerkleinste straks.... 

Wil je je gegevens naar me mailen? 2012avonden@gmail.com

Van harte en Ark Media, bedankt voor de medewerking!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten