Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 19 oktober 2015

Review: Vraag maar raak Mr&Mrs

Al een tijdje heb ik een boekje in de kast liggen... Gekocht door het lezen bij deze medeblogger. Het leek me een erg leuk boekje en deze werd dus besteld. Alleen dat lag dus te verstoffen in de kast, mooie reden om hem mee te nemen op vakantie... en wat is het een leuk boekje zeg!


Het is een boekje eigenlijk boordevol vragen... en leuke tekeningen...

Dit boekje kan je pakken als je eens uitgepraat bent... wij hebben dat wel eens... natuurlijk is er altijd het werk en de kinderen waar je over kan praten. Maar dit boekje stuurt je gesprek eens een hele andere kant op en zo kom je nog eens achter leuke feitje van je partner die je misschien nog niet wist... we hebben samen wat afgelachen 


Wat voor vragen er dan in het boekje staan....








Het boekje is niet meer overal te koop, maar is zeker de moeite waard...


Titel: Vraag maar raak Mr & Mrs
Auteur: Cary Chapman (dezelfde als van de 5 talen van liefde)
ISBN: 9491844105 
Prijs: 7.95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten