Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 5 oktober 2015

Serie Wandelen met God: Extra materiaal

Omdat we deze serie deden op vakantie, wilde ik meer materiaal mee nemen.
Daar hebben we geen internet en al helemaal geen printer ;) Dit materiaal hebben wij gebruikt op middagen dat we ons een beetje verveelde of het regende of als we gewoon zin hadden om een extra momentje in te plannen. Dat waren meer losse momenten en ik schrijf daarom er geen aparte blogs over. Maar een soort verzamelblog ;)
Voel je vrij om deze te gebruiken voor extra blogs, losse verwerkingen....

Ik maakte van te voren 2 puzzels rondom het thema Wandelen met God









Kleurplaat: Wandelen



Voetstappen, leuk om te versieren als het regent ofzo ;)

Religious bulletin board we completed today!! The kids loved decorating the footprints with various sayings and drawings. I love how colorful they turned out!! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten