Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 12 oktober 2015

Serie: Wandelen met God voor ouders....

Wie wandelt met God loopt vroeg of laat de hemel binnen
deze kwam ik tegen op een site en vond hem wel pakkend

Toen ik zocht op wandelen met God kwam ik heel veel preken tegen en site's met informatie voor volwassenen. Dat klikte ik weg, want dat zocht ik niet... Toen ik klaar was met het voorbereiden van deze serie, bedacht ik me dat het wel fijn zou zijn om zelf ook wat input mee te nemen.... 

Op de dvd systeempjes van achterin de auto kunnen we ook luisterboeken vanaf een usb stick luisteren. Dus ik heb wat preken op een usb stick gezet. Deze hebben we op de zondagen geluisterd en ook hebben we nog een keertje tussendoor een preek gelezen. 

Wat was het fijn om zo bezig te zijn met dit thema, als gezin...

Mocht je die preken ook willen luisteren of lezen?

Hieronder een lijstje met links, het is zomaar een samenraapsel van diverse predikanten, kerken en gemeentes. Zie het maar als op vakantie naar een andere kerk gaan... dan wordt je ook altijd verrast :)







1 opmerking:

  1. Dank voor de links!
    Ik ga ze op een rustige momentje eens beluisteren.
    Tijdens het strijken ofzo, vind ik altijd zo'n goede combi ;)

    BeantwoordenVerwijderen