Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

donderdag 8 oktober 2015

Winnaars winactie Bijbelzoeker


Vandaag maak ik de winnaars bekend!
Gefeliciteerd jullie hebben een Bijbelzoeker gewonnen....




Annemieke:
"Ik doe graag mee voor één van mijn zoontjes die voor zn verjaardag zijn eigen bijbel krijgt."


Lindi:
"Leuk, zo'n actie! Ik doe ook graag mee. We leren op dit moment de Bijbelboeken van het OT. Dat valt nog niet mee ;). Het is een mooi (geheugen)steuntje om toch vlot de Bijbelboeken op te zoeken, en ik hoop dat dat ook helpt met het leren van de volgorde van de boeken. Want het snel vinden (in iedere Bijbel) van de boeken is dan toch wel het doel. "




Julia Gezinsleven:
"Ik doe graag mee! Ik ben ook niet zo goed in het opzoeken van bijbelboeken. Kun je de handgrepen er wel weer af halen? Of scheurt de pagina dan?"


Willen jullie alsjeblieft een mailtje sturen naar 2012avonden(@)gmail.com (haakjes even verwijderen) met daarin je adres gegevens, zodat ik een pakketje op de post kan doen ;)....

Niet gewonnen? Hier kan je hem bestellen! Misschien wel een leuk kadootje voor de Sinterklaasperiode

Nieuwsgierig naar wat de bijbelboekzoeker is... lees dan hier de review.  


3 opmerkingen: