Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

maandag 2 november 2015

Afspeellijst Serie: Ik ben....

Omdat we weer gestart zijn met een nieuwe serie, waar volgens mij wel heel wat liedjes over te vinden zijn... Dus na een zoektochtje heb ik een afspeellijst samen gesteld die we zullen gebruiken tijdens onze avonden.


3 opmerkingen:

  1. Hey, de kerkclub waar mijn Lieff in meehelpt, gaat ook met dat thema aan de slag. Met materialen van de HGJB. Heb jij die toevallig ook?
    Handig, want zo kun je weer fijn inspiratie opdoen he!

    BeantwoordenVerwijderen