Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 18 maart 2016

Gastblog Sestra: Paaseieren zoeken

Deze week kwam er weer een gastblog online op Sestra...
_________________________________

Ik kan me voorstellen dat je wenkbrauwen misschien wel iets omhoog gaan bij de titel van deze blog… Paas-eieren zoeken? Ik weet niet hoe jullie daarin staan, maar wij mijden thuis eigenlijk altijd alles wat met de paashaas te maken heeft (en de kerstman trouwens ook maar dat is een ander seizoen).... Zelf ben ik niet christelijk opgevoed en ieder jaar was dat met Pasen het hoogtepunt… Paaseieren zoeken… Dolle pret had ik altijd om die domme haas die niet goed kon verstoppen ;).


1 opmerking:

  1. Wat mooi om te lezen hoe dat nu een andere betekenis voor jou heeft gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen