Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 15 april 2016

Afspeellijst YouTube: Het leven van David

De jongens vinden het altijd erg leuk om liedjes te luisteren en de filmpjes te bekijken die erbij horen... Dus tegenwoordig is dat een serieus onderdeel van onze family nights. Extra leuk om dan muziek te hebben in stijl.. 

Dus ik stelde weer een afspeellijst samen. Mocht je nog leuke muziek hebben die binnen het thema past, laat dan even een reactie achter, dan zet ik hem erbij in de afspeellijst. 



Link...
Afspeellijst YouTube: Het leven van David

Geen opmerkingen:

Een reactie posten