Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

woensdag 13 april 2016

Serie: Het leven van David... Werkbladen: Tijdslijn Davids leven


Voor onze serie Het leven van David maken we een tijdslijn.We plakken 2 A4-tjes aan elkaar vast. Aan de bovenkant stempelen we Davids Leven erboven. Daarbij plakken we een plaatje van David. 



Omdat onze serie uit 9 delen bestaat, verdeel ik de tijdlijn in 9 stukken. In ieder stukje gaan we een vlak maken met washitape (daar ben ik, maar ook de kinderen dol op).
In alle delen komen uiteindelijk plaatjes die bij zijn leven op dat moment passen. Daarbij schrijven we in ieder vierkantje wat er toen gebeurde in Davids leven.


Omdat we nog bezig zijn met de serie, kan ik nog geen foto's plaatsen van de complete tijdslijn, 
deze zal ik later toevoegen ;)

Links...
Plaatje: David
Symbolen: Tijdslijn Davids leven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten