Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

donderdag 5 mei 2016

Last minute tips voor Hemelvaart

Vorige week waren we op vakantie.... en nu is het "ineens" Hemelvaart. Voor we op vakantie gingen was ik erg druk met het voorbereiden van de serie over David... en ik was totaal vergeten om iets voor Hemelvaart voor te bereiden... Aiii... Dus gisterenavond dook ik nog even in mijn "oude" avonden om iets te zoeken... Inspiratie te snuffelen voor Hemelvaart ... ook dook ik in Pinterest... En ik weet eerlijk gezegd nog niet wat we gaan doen... 

Voor jullie op de valreep dus ook nog wat tips...









Maar je kan ook andere dingen doen dan knutselen...
Ga lekker naar buiten vandaag, het wordt tenslotte prachtig weer. 
Ga vliegeren en laat een ballon op!.... 
Denk buiten na over Jezus Hemelvaart en Zijn woorden dat Hij terugkomt .... ook op de wolken.. 

Binnen kan je ook creatief bezig zijn... Wij hebben al eens met veel plezier de geschiedenis van Hemelvaart nagebouwd met lego... Zijn je kinderen nog te klein voor lego? Pak dan de duplo en watten...veeeeeeel watten ;)... wij waren zeer verrast door de creativiteit van de kinderen.

In ieder geval een fijne Hemelvaart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten