Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

vrijdag 27 mei 2016

Serie: Het leven van David... Bible journaling David (door mama)

Al een tijdje ben ik bezig met Bible journaling. Een heerlijk moment.. Meerdere keren per week neem ik zo even mijn eigen momentje.. Stille tijd... Muziekje of preek op de achtergrond aan en creatief bezig zijn in mijn bijbel. Hoe ik dat doe? Op mijn andere blog schreef ik er een DIY over. Hier kan je die bekijken...


Doordat ik in 1,5 week tijd de hele serie voor David voorbereidde, zat David in mijn hoofd. Ik besloot er zelf ook over te journalen.... Graag deel ik hier ook de resultaten.. 















3 opmerkingen:

  1. Gaaf. wordt er helemaal blij van als ik Bijbelteksten zo tot leven zie komen.
    Genoot ook zo van dit soort blogs op uit mijn keukentje.
    Het wordt zo wel erg leuk om in jouw Bijbel te kijken. Het is dat de tijd me ontbreekt......
    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Heerlijk om te doen, ook lijkt me. Ook wel spannend, zomaar in je Bijbel.. als het mislukt kan je het er niet zomaar uithalen. Ik zag het op Pinterest ook al een paar keer voorbij komen. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt inderaad... best heel spannend...daarom kocht ik 2e hands deze bijbel er speciaal voor... Het is wel heel erg mooi en fijn om te doen en mislukken... wanneer is iets mislukt.... Ik werk eerst met potlood en dan met fineliner.... staan wel foutjes al in... maar ach niemand en niks is perfect... weer een lesje in loslaten ;)
      Groetjes ilse

      Verwijderen