Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 18 april 2017

B-Boekjes kleurboek

Toen onze jongens kleiner waren hebben we de B-Boekjes van de IBB ontzettend veel voorgelezen! Ongelooflijk hoe leuk ze ze vonden. Ik kreeg van de IBB een kleurboek opgestuurd. Onze jongens zijn er te groot voor, maar ik weet zeker dat ze dit helemaal geweldig hadden gevonden! Ik ga dit boekje weggeven aan een vriendin met kinderen in de juiste leeftijd. 


De kleurplaten zullen heerlijk herkenbaar zijn voor je kinderen als je de B-Boekjes kent. De variant die ik kreeg gaat over niet nieuwe testament, maar er is er ook een van het oude testament. 


Achterin kwam ik een afbeelding tegen van alle B-Boekjes... en ik geloof dat we ze bijna allemaal hebben ;). Heerlijk oude tijden herleven als ik deze boekjes zie. 


Bij dit kleurboek zit ook een memory. Super leuk zo kan je nog meer met de bekende plaatjes. 


Titel: Bijbelverhalen kleurboek Nieuwe testament
Auteur: Annette Doggen
ISBN nummer: 9789032300630
Prijs: 6.25
Te bestellen bij webshop Kameel of te koop bij een christelijke boekhandel

~deze review werd mede mogelijk gemaakt door IBB uitgever~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten