Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

dinsdag 11 april 2017

Pasen tips uit de ouwe doos...

Vandaag wil ik jullie wat tips aanreiken voor Pasen. Prachtig feest wat, wat mij betreft echt gevierd moet worden. Maar wat vaak door allerlei verplichtingen lastig is. Maar als je de afgelopen tijd bezig bent geweest met de lijdenstijd en Goede Vrijdag... geloof me dan weten je kinderen echt wel wat we met Pasen vieren en waar we dankbaar voor zijn..  Toch deel ik vanuit het archief graag onze mooie momenten van de afgelopen jaren

2013



2014

2015




2016
Ik hoop dat jullie als gezin mooie dagen hebben en jullie mogen verwonderen over de overwinning van Jezus op de dood!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten