Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

donderdag 13 april 2017

Winnaar: Mussen, mieren en mosterdzaadjes

Wat leuk dat er zoveel mensen mee hebben gedaan met de winactie van afgelopen week! Wat een lieve reacties en beterschapswensen kreeg ik ook. Dank jullie wel :)

Gisterenavond heb ik de winnaar getrokken en dat is..


Gerdien van harte gefeliciteerd!

Zou je me een mailtje willen sturen met daarin je adresgegevens?
Je kan mailen naar 2012avonden(@)gmail.com


Niet gewonnen, het boekje is te koop bij de christelijke boekhandel en de moeite waard!

Titel: Mussen, mieren en mosterdzaadjes
Auteur: Johanna Looijen-de Rijke
Prijs: 7,95
ISBN nummer: 9789085433156
Bestellen via Jongbloed

~deze winactie werd mogelijk gemaakt door een samenwerking met Royal Jongbloed~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten