Laat de kinderen tot Mij komen!

De mensen probeerden ook kleine kinderen bij Hem te brengen om ze door Hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij Me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Ik verzeker jullie: wie niet als een kind openstaat voor het koninkrijk van God, zal er zeker niet binnengaan!’

zaterdag 11 april 2015

Tips voor avonden tussen Pasen en Hemelvaart...

Ik vind de periode tussen Pasen en Hemelvaart altijd een beetje lastig te vullen... Jullie misschien ook wel? We zijn dan nog vol van onze intensieve weken zo voor de Pasen en Hemelvaart lijkt nog zover weg... Na de Pasen gaan we vaak door met de verschijningen en dat gaan we nu ook doen. Hoe heb ik nog niet helemaal helder, maar dat komt wel. Ik heb voor jullie op rij gezet wat wij de afgelopen jaren gedaan hebben.


Ben benieuwd wat jullie de komende weken gaan doen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten